vineri, 5 martie 2010

Terra nu mai produce destula mancare sa hraneasca toata omenirea

O fi adevara? Nu stiu. Dar dupa cata mancare arunca nemtii, austriecii, elvetienii, americanii, etc zilnic la gunoi, cred ca toata povestea ca terra nu mai are resurse e o minicuna. E foarte bine sa bagi frica in oameni inainte de a lua o decizie -in politica- ce o sa inmilionareasca mai departe grasii tarii.Cred ca mancarea artificiala (cancerigena sau nu, modificata genetic sau nu) exista deja peste tot in lume si noi o mancam in fiecare zi "bucurandu-ne" ca ne permitem:
- carne mai des decat stra-strabunicii nostri, cand de fapt ceea ce mancam este orice altceva (hormoni, ingrasaminte, apa, saruri, grasimi) numai carne nu....
- rosii rotunde, aprinse la culoare si fara pete iarna
- gogosari de toate culorile
- vinete mari, cu geometrie regulata, fara seminte
etc. etc. etc.

Incerc de-o vreme sa beau apa/ceai (in jur de 2-3l pe zi) s-o dau pe mancare mai sanatoasa (cumparata de la tarani daca am ocazia), sa gatesc/coc in cuptor mai des acasa, pentru ca asa stiu exact ce am bagat inauntru. Vegeta Knorr si alte fraiereli nu bag in mancare (eu nu sunt adepta a -va rog sa ma scuzati, dar alt cuvant nu am gasit- "onanismului" culinar), iar condimentele mi le cumpar nemacinate si mi le macin singura (ca sa fiu sigura ca nu antiaglomeranti). Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu