marți, 16 martie 2010

Te doare capul de-ti crapa? Bea apaaaaaaaaaa!

Uite, ma sfatosesc si eu sa dau povete intr-ale leacurilor babesti. De ce? Pentru ca am aflat/probat un leac simplu, la indemana oricui are un robinet/fantana in apropiere impotriva catorva "boli" care ne fac dependenti de farmacie. Urasc industria pharma, fie vorba intre noi.

Ce face de fapt un medicament de durere? Subtiaza sangele. Cine mai poate face acelasi lucru fara sa ne otraveasca? APA.


Ti-a venit ciclul, iti vine sa versi, tremuri si cauti prin poseta pastile de durere?
Bea apa. Muuulta apa. Daca bei un pahar cand esti verde de durere, nu mai ajuta. Dar daca bei 2-3 litrii pe zi inca in preziua ciclului, o sa ma pomenesti. Ai auzit povesti de genu' cand o sa fi mare si o faci sex/o sa ai un copil, etc. iti vor trece durerile menstruale? POVESTI. Cunosc cazuri cand durerile menstruale au aparut abea dupa al doilea copil! Eu una am nascut numai o data si nu mi-au trecut. Noroc ca am dat de matusa-mea Ana, doctorita pasionata de celea naturiste; de la ea stiu leacul, nu din basme. (Apa nu ajuta impotriva endometriozei, nici nu inlocuieste un control la ginecolog. Dar ajuta in rest)

Nu mai scapi de punctele albe de pe fata/ tenul face riduri prea devreme/ tenul isi pierde stralucirea/ ai dimineata ochii umflati, etc. cu toate ca mergi regulat la cosmetica si folosesti cele mai bune creme?
Bea apa! Vorbesc din experienta unei cosmeticiene cu cel putin 20 de ani de practica. (Nu eu, da' o cunosc!)


sursa (foto): http://www.shiny-hair.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu