marți, 15 iulie 2014

Competitia mea cea de toate zilele

- Uite, inghetata mea e mai mare decat a ta; tu ai mancat prea repede... haha
- Maaaaaaaaaaamiiiiiiiii, Moses o zis...
- Lasa-l mai Moses in pace, de doua zile are febra, te rog, nu-l mai fa sa maraie...



- Io mai am doua bomboane si tu numai unaaaaaaaaaa
- Mami, Maji mai are...
- Bagati mai bomboanele alea in gura, sa nu va mai aud!
- Pai cum, toate? Da' tati o zis...
- In secunda asta le-ati bagat in gura si-am terminat! Mai vedeti bomboane la craciun...


- Mami, Moses are umbrela verde cu broscute si io numai cu pestisori... Si io vreau cu broscute...
- Ha ha, io am si tu nu-u!
- Lasa mama, nu-i frumoasa aia cu pesti, ce are?
- Ba da, ii frumoasa, da' nu asa de frumoasa ca a lui Moses (adeseori, unul din ei are "noroc", si o mai si ia pe cocoasa de la celalalt)
Negociem 2 Minute, timp in care incerc sa explic ca si pestii si broscutele tot in apa traiesc, etc., rahaturi care linistesc unul din pui cam 20 de secunde (de ce naiba am inceput discutia cand oricum nu ne aduce nici un folos?).
- Gata, le arunc amandoua pe geam!
- Nuuuuuu, da' de ce sa le arunci?
- Pai niciodata nu sunteti multumiti... Le arunc pe geam si gata, nu mai are niciunul nimic, va jucati din nou frumos si se face liniste
- Da' bine mami, si daca maine ploua, cu ce mergem la gradinita?


- Maaaaamiiiii, Moses o zis "haha" ca pantalonii mei is rupti in genunchi si ai lui nu
- Ok, uite, hai sa-ti pun un petec sa nu mai fie rupti. Vrei petec in forma de minge?
- Daaaaaaaaaaaaa, Moses, mami imi pune petec in forma de minge si tie nu-u!
- Maaaaaaaaamiii, da' de ce numa' el primeste petec si io nu?


Cutare are ghiozdan mai frumos, cutare e mai rapid la fuga, si io vreau bicicleta cu Spiderman ca Ionut, Mami asa-i ca si tricoul meu e frumos? Da' de ce  numai el primeste sirop din-ala bun (de tuse!!) si io nu?... Etc., etc., etc. 

Cel mai "frumos" e cand amandoi plang sau vorbesc de-odata, cand nimeni nu mai are rabdare sa-l lase pe celalat sa vorbeasca. Ai vrea sa spui, sa linistesti, sa explici. Da' cui, tata, ca nimeni nu aude...

..........................................................................................

Daca s-ar face un campionat de "cearta" copiii mei ar castiga mondialele, v-o spun cu mana pe inima. Reusesc sa se certe din orice, pana si atunci cand au AMANDOI in manuta lucruri identice!

Vi se pare cunoscut scenariul?

Ajutooooooooooooooooor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu