miercuri, 15 februarie 2012

Bancuri de la Dani

Dupa ce am ras de-am rupt podeaua... le pun aci sa radeti si voi:



Incendiu mare la un spital. Ca de obicei, sosesc operativ SMURD-ul și pompierii. Acționează organizat, se luptă cu flăcările, dar îşi fac treaba profesionist, sting incendiul și intervin pentru salvarea persoanelor aflate în pericol.
La urmă, șeful formației raportează managerului de spital:
- Dle Doctor, operaţiunea a fost încheiată cu succes, au fost salvaţi aproape toţi, doar la subsol, din cele trei persoane inconștiente găsite acolo, doar două am reuşit să le resuscităm, una... din păcate, a murit. Ne pare rău..
Doctorul:
- Bai, sunteti nebuni? La subsol se află morga..!






 

 Ghita de la Cluj , isi suna colega Ildiko, de la Miercurea Ciuc :
- Servus Ildiko, cum este la voi, frig ?       
- Nu , este bine, sunt minus 20 grade  !

- Cum asa, ca eu am auzit ca sunt minus 40 grade ?!

- Poate afara !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu