sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Sanie (fara zurgalai)

De cateva zile iesim in mod regulat afara si ne tolanim in zapada. (Am vazut ca exista niste chestii ciudate numite "turturi", foarte delicioase...) Pana acum n-aveam sanie, n-aveam pantaloni grosi de zapada, n-aveam rabdare sa imbrac (numai doi copii) o jumate de ora, n-aveam... multe. Am reusit sa fac rost pana si de un "suport" (habar n-am cum ii zice?!) in care sa duc puiul cel mic in spate (chiar si cand curat zapada din fata casei), ca nu rezista o ora pe sanie, langa celalat pui. Zapadaaaaaa... zapadaaaaaa... nici nu ne mai e foame sau sete, numai fulgi vedem in fata ochilor.

Ninge asa de frumos si e atata zapada cata imi doream, copil fiind, in fiecare iarna. Un vecin imi zice ca cele mai frumoase amintiri ale sale sunt cele cu saniuta trasa de mama lui... 

Asa inca o chstie, am gasit din intamplare pe YouTube niste desene animate rusesti, foarte simpatice. Noi le-am botezat "Masa si Ursu'", desi in realitate cred ca se numesc altfel (nu stiu sa citesc litere chirilice). E vorba de o fetita cu care nu prea are nimeni chef sa se joace ca intoarce totul pe dos. Noroc cu happy-endu' si cu rabdarea bietului urs. Aici le gasiti. Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu