duminică, 15 ianuarie 2012

Libertate, numele tau e ROBA

Bebelusul meu plange. Uneori atat de des ca nu ai pauza intre doua ture de plans decat... 10-15 minute. Asa se face ca uneori raman toate nefacute zile in sir. Pana ma enervez de-mi sar capacele, pun puiul in scaunelul in care mananca sau in tarc, si-l las sa planga o ora doua trei pana... spalvaselefacmancareaduclemnele-fuglaveceuducafaracenusadinsobe samd. Vreau sa zic ca e deosebit de frumos sa lucrezi pe astfel de muzica.  La sfarsitul acestor 2-3 ore de lucrat pe fundal de plans, sunt un pachet de nervi care abea apuca sa explodeze. Plus ca, de cate ori pun copilul sa manance in scaunul respectiv, tipa de-l ia cucu'. Poate crede ca-l pun din nou 2-3 ore la rand?! Sau tipa asa, din principiu... Mai nou e pe de-asupra tare salbatic, refuza pe oricine vrea sa-l ia in brate si tipa si urla pana persoana in cauza concluzioneaza: "i-al femeie in brate ca ui ce rasfatat l-ai facut!" 

Mie va rog sa-mi reprosati orice, ca-s uituca, nespalata, agresiva, depresiva, nesimtita. hihihihihi. Bai, da' cand imi ziceti ca-i rasfatat copilu' va iau de  gat. Adica io, chiar io, aia de-si creste copiii ca-n Sparta, chiar io?

Mi-am stors creierii cum am putut, am citit carti, am cautat sfat in familie sau in cercul de prieteni. Parerile sunt impartite: "copilului ii e foame, nu-i dai de mancare destul de consistent" (mda, are aproape kilele aluia mai mare, desi intre ei e 2 ani jumate diferenta), "ii ies dintii" (pai pentru FIECARE dinte in parte trebuie plans cate 3-4 sapt. in sir? Si cum scap de unul urmeaza celalalt dinte?). Etc. 

Sincer, m-am dat batuta cu cautarile unui raspuns. Din fericire, cum p-aici e muuuuuuuuuulta zapada si mocirla cand se topeste zapada, am avut nevoie de un suport ca cel din poza (pe al meu scrie ROBA, nu stiu de ce, dar s-ar putea numi si ROABA), sa pot pune copilul in el cand il duc pe celalalt la gradinita. Si cum il pun in treaba respectiva si il agat in spate HOCUS POCUS TACE COPILUL chiar daca e nemancat, neschimbat vreo 2-3 ore in sir. Apuc sa TERMIN vasele de spalat, ba chiar sa sterg si geamuri. Iar cand il pun la somn, doarme 2-3 ore la amiaz, de mai apuca omul sa scrie pe net ori sa faca DUS.

Acum stiu de ce mamele in Africa au viata mai usoara decat a noastra. Si uite-asa am ajuns si eu o mama desavarsita. Cel putin pentru o vreme. Cand se gata si faza asta, si n-o sa mai taca in cel suport, om cauta alte solutii...

Sursa poza: http://www.dhd24.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu