joi, 19 ianuarie 2012

Aho Aho copii si frati, Bavaria are nevoie de voi, tineri si proaspeti absolventi universitari!

Ca scoala germana e o teapa, v-am mai povestit. Ca numai 10% din elevii lor ajung sa termine liceul, iarasi v-am povestit. Da' s-au gandit ei ca, mai frate, daca ai nostri nu si nu, hai sa aducem de peste mari si tari si sa ne folosim de ei. Ca e chiar avantajos: pentru oamenii astia n-am cheltuit UN chior pana au fost de intretinut, adica copii, scolari sau studenti fiind (asigurari medicale, educatie, samd.) si-i angajam direct amu cand sunt gata cu studiiile: 100% productivi.

Bavaria se da in vant dupa absolventi straini. Au facut chiar si o brosura cu mult tam-tam. Nu stiu ce sa zic, eu una nu am gasit nimic nou in plus fata de ceea ce stiam (vize, drept de munca, link-urile agentiei de forta de munca si ceva legislatie). Poate pe unii din voi va intereseaza/ gasiti ceva nou/util.
Aici gasiti brosura de care vorbeam. Din pacate e in germana...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu