vineri, 14 mai 2010

Vorbe de duh partea a 2-a

Cine stie si stie ca stie, e un om treaz. Stai in preajma lui!
Cine stie si nu stie ca stie, e un adormit. Trezeste-l!
Cine nu stie, si nu stie ca nu stie, e o bomba. Fuuugi!
(proverb arab spus de Prof. Covaci. S-ar putea sa nu-l fi fost redat 100% corect)

High trees catch a lot of wind (proverb olandez)

Nu se arunca cu pietre decat in pomul cu fructe (de pe net)

Nu-i nimic nou in comportamentul vostru cand va machiati si va parfumati cat mai "bine". Doar si florile au culori frumoase si miros imbietor, cum altfel s-atragi fluturii? (prof. Traian Petri)

Radem si glumim, da' la vara iar' venim (colegu' Lulu)

Fa-i omului bine cu forta (Calin Macarie)

In viata trebuie sa (pre)vezi ziua de maine, cu schimbarile ei cu tot. Altfel ai pierdut jocul de la bun inceput (un tehnician din CUG Cluj)

O casa nu se repara/intretine cu o surubelnita si un cutit. Aveti nevoie de alte scule (acelasi tehnician din CUG)

Nu ase sa face? (da' cum?) Nu stiu, da' nu asa! (Mihai Macarie)

Pai sigur ca Dietmar poate. Doar' el are scule! (cumnatu-meu, Lita)

Calea catre iad e pavata cu bune intentii (Calin Macarie)

Si calu' ce-o zis? (varucu' Vasilica)

Am vazut io la televizor ca femeile mai trag cate o palma barbatilor. Da' barbatii nu dau inapoi (vara-mea Elena)

Munca este cel mai bun dezinfectant al unei natiuni (Prof. Iuliu Negreanu, citand N. Iorga, cred)

Daca plecati toti din tara, raman io sa sting lumina (de pe net)

Singurul principiu care mai conteaza in viata de toate zilele, e cel pe care nu l-am incalcat inca. (Si cel pe care tocmai l-am incalcat e important -da' io am voie sa-l incalc) (de pe net)

Deciziile noastre sunt luate in proportie de peste 90% din interior. Si anume de catre complexul de inferioritate (Arthur Weiss)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu