miercuri, 12 mai 2010

Inima

febra cumparaturilor. sa luam camasa asta, oare ii vine bine culoarea? poate n-o sa-i placa. sau poate n-o sa-i fie buna...uite, un parfum. nu, poate nu-i place mirosul. bomboane de ciocolata. si asta da... cerceii astia de argint sunt din partea mea. va rog sa-i impachetati frumos, sunt cadou pentru o domnisoara speciala...

......


- de fapt in viata reala e cu totul alta decat ce vedem acum pe webcam
- da, sunt de acord
- pai si daca ne intalnim si... eu asta sunt, ti-am zis totul. poate n-o sa-ti placa de mine cand ma vezi
- nu cred, dar asta vedem atunci...
....
- de ce te-ai dus la sora ta, tu de fapt ce faci acolo?
- pai m-a rugat mama sa vin in locul ei
- si tu faci tot ce zice maica-ta?
- pai daca pe tine te-ar ruga maica-ta, n-ai face?
- nu stiu. de ce nu si-a angajat sora ta pe cineva sa faca toata treaba aia, in loc sa te puna pe tine s-o faci. termina mai repede santierul si... iesea munca de calitate. nu trebuie sa ne traim viata pentru altii... iarta-ma poate nu trebuia sa spun asta. dar eu asa cred
- nu-i nici o problema...
...
- tu de fapt ce... ce... faci acolo?
- cam detoate: incepand de la reparaturi/costructie pana la partea electrica.
- pai daca eu am nevoie de ceva sa imi fac in casa, asta fac singura, eu nu am nevoie de un barbat pentru reparatii... pentru constructii... eu nu asta vreau de la un barbat. eu sunt capabila, pot invata singura ce trebuie facut, nu am nevoie de nimeni sa ma ajute.
- stai, ma refeream inainte ca, daca ai vrea sa iti faci de ex. o casa, as putea coordona proiectul
- pai da, ar fi o posibilitate langa Lugoj
- iti faci tu casa acolo?
- nu, o prietena
- pai daca vrea si e sigura... si are bani destui, imi poate lasa treaba pe mana daca are proiectul constructiei gata facut
- stai putin, stai. cum adica? acuma ziceai ca tu poti face proiectul si-o intorci?
- nu ma refeream la proiectul de casa, ma refeream la coordonarea muncii, banii, materialele, in asa fel incat constructia sa tina - sa nu se darame- si sa nu fie omul furat de firma care construieste
- adica tu nu... stai, adica tu... tu... de fapt ce... scoala, ce facultate ai terminat?
- eu n-am terminat nici o facultate, sunt electrician
- .... .... ... ?!
- ... ... ... ?!
- aa
- ihi
- ..........
- ...........
- saptamana asta am sa lucrez in fiecare zi
- si sambata si duminica
- da, m-a rugat o colega. si ea o sa lucreze pentru mine.
- (se-aud numai batai de inima in timpane si respiratie sacadata. o inghititura in sec)... bine...
- autocarul nu cred ca opreste langa gara mica
- pai o sa vad ce pot face. e decizia soferilor... daca nu, vin cu un taxiu.
- ....
- ,?!, ....?!?
- pai daca nu merge, eu zic ca nu are rost sa ne intalnim...
- ...
- ai ceva pe suflet, spune-mi. simt ca ai ceva sa-mi spui
- ....?!? (pai n-am zis deja?!)
- la ce te gandesti?
- ... la concediu...
- care concediu?
- pai sa facem un concediu impreuna
- ha? cu mine? pai daca n-o sa-ti placa de mine cand ma vezi? camera de web e una, realitatea e alta. eu zic ca daca nu ne intelegem, nu stiu.... mai bine sa nu ne complicam..
- ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu