joi, 30 iunie 2011

Citesc

Dupa ce ani de zile n-am mai reusit sa iau carti in mana -NU MAI PUTEAM CITI NIMIC pentru ca toate cartile mi se pareau extrem de banale- zilele astea citesc (amestecand in cratite sau stand pe banca, langa groapa cu nisip):

Stupid white man: manipularea omului de rand, muncitor, platitor de taxe (economie). Faze de rasu-plansu' american.
Sacred Sparkle: manipularea parintilor (vaccinuri pe intelesul tuturor). Povestea unui copil autist (nascut supersanatos si imbolnavit de o serie de vaccinuri) si a (unei) mame(i) disperate sa-l insanatoseasca. Fetite si baieti, eu nu zic nu va vaccinati. Eu zic: informati-va inainte!
Eltern setzen Grenzen (habar n-am daca e foarte utila cartea -sau e numai bla-bla- ca inca nu pot judeca intregul continut. Va tin la curent)
Generation Me (de ce suntem asa cum suntem, ce-au facut parintii nostri ca sa scoata plozi ca noi si-apoi sa se planga ca suntem "de neinteles". Cateva din idei sunt geniale de tot, dar cam multa vorbaraie)
Kindern fördern uns heraus (cica ne provoaca copiii. Inca nu mi-am dat seama cine e baiul in ecuatia copil+parinte=chaos, dar dupa cum spune titlul am senzatia ca se adreseaza parintilor bolnavi de sindromul C.M.e.d.N."Copilul Meu e de Nestapanit" hihihhhihihihhi)
Micul print (prima jumatate din poveste a fost o adevarata dezamagire -dat fiind faptul ca povestea e "cartea de capatai" a multor adulti ce m-au format ca om- inafara de vreo 4 idei de-a dreptul bestial de adevarate si de bune de pus la inima...)

De fapt am reinceput cititul ceva timp in urma, dar zilele astea am reinceput sa citesc mai cu tragere de inima decat de obicei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu