miercuri, 8 iunie 2011

Diaree (nemteasca), vaccinuri&Co

Inainte s-ajung in Germania n-am stiut ca p-aci exista o diaree ciudata. Adica da, si in Romania auzisem de diaree, da' nu asa cu voma si stat la pat zile in sir pana iti revii. Nici nu stiam ca unii oameni ajung la perfuzii in urma unei asemenea diarei. Si nu stiam ca in lumea asta exista diarei contagioase (or fi fost, pe vremuri, sau poate exista si azi, in saracie si mizerie, da' nu in ditai tara civilizata, mandria occidentului?!). Ce stiam io in Romania era ca facem diaree de la maini/fructe/legume nespalate. Si de la fructe-prea-stropite de la livezile CAP-ului. Si ca tinem regim 2-3 zile si gata, am scapat.

Mai nou toata lumea vorbeste p-aci de nu-stiu-ce-virus care produce muuulte treburi prin stomac/intestine. Cica ar fi nu stiu cate zeci de persoane deja decedate (ca cei decedati ar fi peste 80 de ani, ca deja aveau la activ sute de boli, sau ca deja erau oricum pe moarte nu zice nimeni). Si nu stiu cate sute ar fi "in stare grava" la spital.
(Habar n-am cine face astfel de statistici. Eu stiu una si buna: si eu -ca si majoritatea dintre voi- am facut statistici la viata mea. Muuulte. Si rezultatele care "nu corespundeau" temei sau tendintei care trebuia justificata prin statisticile respective erau pur si simplu NE LUATE IN CALCUL. Din fericire pentru mine si pentru noi, eu n-am lucrat niciodata in industria pharma...)

Ciudat imi pare numai, ca la primul control al bb-ului nostru proaspat-nascut (Martie a.c.), doctorita de copii mi-a zis:  de anul asta, bebelusilor li se face in plus nu stiu ce vaccin pentru diaree/dezinterie. Pai da, sa se faca, treaba lor. Sa se faca cui ii convine. Da' nu puiului pe care m-am chinuit sa-l port si sa-l cresc 9 luni cat mai sanatos posibil. Haoleu, doctorita se uita din nou la mine ca la o descreierata. (Deh, mai bine descreierata decat cu copilul mutilat. Zic io.).

(Aproape off topic)
Apropos vaccinuri, de la Luci am primit un email: potrivit "natural-news"Bill Gates sustine sus si tare ca populatia globului poate fi redusa cu ajutorul lor (a vaccinurilor). Asta in conditiile in care, el si nevasta-sa sunt implicati in proiecte pharma (campanii de testare/cercetare/administrare de vaccinuri) de lunga durata.

Dar revin la povestea cu diareea.
Acum peste tot panica. Azi auzim ca virusul a aparut pe rosii si castraveti. Pac, nu mai baga nimeni nici un fruct in gura. La chioscurile unde pana ieri se vindeau sandwich-uri cu tomate/salata/ etc. nu mai vezi nici urma de chestii verzi pe chiflele cu salam (habar n-am cine si cati fermieri sunt deja falimentari in jocul asta tampit). Maine ne zice ca a aparut din nu-stiu-ce germeni de soia. Peste o saptamana ca ar fi din carne. Hahaha, si-acum ce mai mancam?

2 comentarii:

  1. Asta cu vaccinul este o veche tâmpenie. Și mama a dus niște războaie cu unele asistente pe vremuri. Toți încercau să o convingă că vai ce bine și sănptoasă o să fiu eu doar dacă mă împung. Într-un mod foarte amuzant, eu eram mereu cea mai sănătoasă dintre toți colegii mei de clasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intocmai cum zici, asa e. Mi-e scarba de toata industria pharma.
    Barbatu-meu e din Uganda: sute de cazuri de polio si copii ramasi paralizati (in anii '70) in urma vaccinului CONTRA bolii respective.

    In rest... nu cunosc multa lume nevaccinata, dar ghici ce? Sunt cu totii sanatosi tun.

    RăspundețiȘtergere