marți, 7 iunie 2011

Foodmatters later edit

Ziceam mai demult de un documentar legat de alimentatie. Si ca medicii respectivi sustin sus si tare ca suntem ceea ce mancam. Si ca da, mancarea chiar conteaza. Conteaza pentru ca datorita mancarii ajungem supraponderali, facem cancer, facem stop cardiac. Si mai ales conteaza pentru ca datorita ei ramanem sanatosi. Daca stim cum si ce sa mancam.
Eu beau zilnic apa muuuulta cam de 2 anisori. Acum de cateva saptamani bune am incercat din rasputeri sa mananc (macar jumatate din mancare) treburi crude: salata, fructe, morcovi, etc., c-acum, har Domnului, sunt de toate... N-am renuntat la carne si lactate, dar le-am redus. Dulciuri aproape deloc.

Si iacata ce s-a intamplat:
1. Mi s-au dezumflat gleznele.  De ani de zile nu-mi vad osul gleznelor decat iarna, pentru ca vara am niste picioare ca de elefant... Ei bine de vreo luna si mai bine am si eu glezne. Si afara e canicula! Ajunsesem sa port marimea 43 (o adevarata placere pentru o femeie, fie ea si fericita), am revenit la 42, uneori 41.

2. Nu mai beau cafea. Decat daca sunt in vizita; nu-mi place sa refuz omul (omul care, de ani de zile ma serveste cu cafea si eu o beau)... Nu mi-e somn, dorm cam 2-3 ore (din 24) mai putin decat inainte si nu sunt obosita.

3.Transpir muuult, (ok, nu mai mult decat inainte, cred) dar nu se mai pateaza tricourile albe. Si nu mai am nevoie de deodorant...

4. Nu mai am fatza aia "buhaita" dimineata. Mai tata, aveam pe vremuri niste ochi dimineata, de-mi era frica sa cred ca-s ai mei...

5. Am vazut primul nigel pe gat, care se usuca de la sine. Asa, s-a uscat, s-a micsorat. Acum mai e cat un punct... (Pana acum am vazut numai nigei aparand. Uneri multi, alteori putini, dar apareau mai ales in timpul sarcinii...)

6. Am scapat de toate kilele din timpul sarcinii. Pusesem vreo 25 cred,  vreo 12 "au ramas" in maternitate... iar restul cu timpul... Asta in timp de 3 luni jumate...

Astept sa vad care e partea negativa a noului regim alimentar... Inca n-am vazut nik.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu