marți, 28 septembrie 2010

Sa mai criticam o tura.

-Cati ani are baietelul dumneavoastra?
-Doi
-Vaaai, ce dezghetat e, merge deja la gradinita, nu?
-Inca nu, numai din Noiembrie. Fetita dumneavoastra cat timp are?
-Tot doi anisori. Merge deja la gradinita, n-am probleme cu ea. Numai cu fiul cel mare am probleme, stiti, el are deja 11 ani. Si nu ma mai asculta. Imi e foarte greu; eu imi cresc copiii singura ("alleinerziehende Mutter" trezeste foarte multa compasiune in randurile nemtilor si mamicile cu pricina au avantaje peste avantaje, incepand de la capitolul economic pana la cel social)... Eu una le iubesc pe femeile astea, mai ales pentru ca orice discutie incepe cu "stiti, eu imi cresc copiii singura" si cu asta si-a gasit scuza pentru toate "nenorocirile" despre care banguie...

Daca nu as fi cunoscut X femei pana acuma, care AU STIUT CLAR cu ce looser isi fac copiii... Eh, dar asta parca mai conteaza cand iei in calcul ca stai acasa ani de zile si statul/taticul plateste tot, pe cand altele -mai proaste decat tine, evident- se duc zilnic la munca? Copilul tau are asigurat locul la cresa/gradinita, in ciuda faptului ca TU NU MERGI LA LUCRU (deci ai putea sa-l lasi acasa cu tine). Acum musai sa ma contrazic: pentru bietul copil e foarte bine ca merge la gradinita, mai vede si el altceva decat coafura aia de mop decolorat a lui mami...

Nööö, tu n-o sa-l tii acasa, lasa alti parinti -care merg la muca si chiar au nevoie de locul respectiv- sa-si duca pruncii la crese private, daca nu mai sunt locuri prin cresele de stat. Ca doar ei muncesc si au bani de asa ceva, nu? Tu ai nevoie de "privat Sphäre" ca sa ma exprim asa cum ai auzit si tu la TV.

Revenind: il duci devreme la gradinita ca sa ai timp: sa dai o fuga la salonul de manichiura, sa mai stai pe net, la povesti la telefon cu alte mamici dezavantajate, sa-ti mai iei ceva tigari si sa vizionezi in liniste show-ul ala magnific in care femei inteligente ca tine isi pun rufele murdare in public... De-acolo ai invatat ce ea aia emancipare si "sa-ti iei timp pentru tine" Ah, era sa uiti: il duci la gradinita si ca sa ai timp sa faci mancarea, adica sa amesteci prafurile alea din plic cu apa si sa le pui la fiert.

Sau sa scoti pizza aia ordinara din concelator si s-o pui in cuptor...

Un comentariu:

  1. Offtopic dear, am facut blogul privat. La ce adresa de mail sa-ti trimit invitatia? Ca banuiesc ca vrei sa ma mai vizitezi:) Scrie-mi la ambasador_for_free@yahoo.com. Pup.

    RăspundețiȘtergere