luni, 27 septembrie 2010

Haina face omul, ambalajul face ciocolata

Ati gustat ciocolata Lindt? Nu? N-ati pierdut mare lucru.

Eh, unii ar zice ca are gust deosebit. Eu una n-am avut "curiozitatea" sa dau bani pe asa ceva, pentru ca nu imi sta in obicei sa dau 3-4 euro pe-o ciocolata, fie ea cat de fina... OK, cumpar asa ceva cand fac cadou de craciun sefilor de la serviciu. Si-atat.

De curand, o fosta colega de facultate, lucreaza la una din fabricile Lindt din Elvetia si ne mai aduce din cand in cand praline sau ciocolata. Asa am ajuns sa o gust, dar nu vad nici o diferenta intre ea si o ciocolata de rand, luata din acelasi supermarket, doar aflata cu doua rafturi mai jos... Sincer, inafara de faptul ca are alte combinatii de umplutura si alt ambalaj decat ciocolata obisnuita, nu vad nici o diferenta. Si daca vorbesc de variatiuni de umplutura, RITTER SPORT de ex. are atatea variatiuni, ca n-apuci sa le gusti pe toate intr-o singura zi. Si asta la o treime din pret, daca nu si mai ieftin...

Si cum de vand totusi oamenii astia binisor? Adica ce-i fac ciocolatii respective, ca ea sa indemne oamenii sa puna mana sa o cumpere?
Din pretul de fabricatie al ciocolatii LINDT , 40% il reprezinta costul ambalajului. Asta am aflat de la aceeasi fosta colega.

Eheeeei, copiii mosului, de-acum sa ma tin eu in shopping-therapy sa-mi mai schimb outfit-urile. Da, ceva de 4 ori mai scumpe, evident. Nu mai vreau sa fiu o ciocolata obisnuita, da? Vreau mai mult respect, ajunge un ambalaj mai scump, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu