marți, 21 septembrie 2010

Cum e aia sa fii penibil si scarbos in acelasi timp.

Ma-ntorceam de la serviciu si stateam cuminte pe banca, asteptand sa vina "cursa" (asa numea buna autobuzul). Si cum minutele alea uneori par nesfarsite, obisnuiesc sa-mi casc ochii la oamenii din jur: cu ce se mai imbraca, ce frizuri se mai poarta, ce accesorii, ce atitudini... Arareori gasesc pe cate cineva care vrajeste atat de tare, ca nu-mi mai pot lua ochii de la el/ea. (Si e bine ca asta se intampla arareori, pentru ca raman asa cu ochii pironiti intr-o pozitie penibila de tot: "ce te holbezi asa, femeie, n-ai mai vazut oameni?").

Imi pare bine sa vad, ca in ciuda unor obiceiuri vestimentare impuse de traditie/religie samd. (batic, haine lungi) si in ciuda bugetului limitat al multora dintre ele, exista totusi femei care reusesc sa fie deosebit de elegante... In plus de asta, combinatii cromatice indraznete (jacheta de catifea verde inchis si geanta cu imprimeuri florale roz si torti aurii), purtate de cate o chinezoaica mica-mica de tot, sau combinatii sport-elegant-casual ale nemtoaicelor imi readuc aminte ca in frumusete si eleganta nu exista limite...

Ma reintorc la povestea dinainte: stateam sa astept autobuzul si vad la doi pasi de mine o tipa; n-as jura ca e chinezoaica, filipineza sau de alta natie, dar are ochii alungiti, par lung, negru (drept, fara bucle) si silueta mai mult decat zvelta. Imbracata in costum roz pal, papucei pe masura picioruselor (marime max. 36). (De femeile astea mi-i tare ciuda. Pai cum de ce? Pai de-aia ca io port 42. Daah, pe bune. Ce sa-i faci, as purta io si marimi mai feminine, da' n-am de-ales...). Si stand ea asa pe ganduri, incepe sa se scarpine in cap. Si nu asa finut si jumatate pe-ascuns: cotul ridicat sus in aer -tip baietas ieftin de Manastur vorbind la mobil- si scarpina si scarpina tata, de parca ar fi luat-o astia cu munca la norma... Ma uitam numai cu coada ochiului la ea, imi venea sa m-arunc pe jos de ras. Sau de plans?! Da' ce putea avea ea asa de important pe scalp, de nu mai astepta amanare pana acasa... aha, gata, am vazut: "averea" stransa sub unghii cu mult sarg era dusa la gura, mestecata si inghitita. Pofta buna!


PS: am auzit -din surse neoficiale- ca in China de ex., este EXTREM de nepoliticos sa faci zgomot cand sufli mucii in batista. Da' nu e deloc nepoliticos sa-ti tragi mucii, sau sa scuipi flegma pe strada. HEEEEEEEEEEEELP!

2 comentarii:

  1. Ai noroc ca nu prea umbli cu autobuzul/tramvaiul, ca cred ca si la voi mai vede lumea astfel de "peisaje"

    RăspundețiȘtergere