marți, 24 august 2010

Complexe

Am revazut sapt. trecuta o tipa ce n-o mai vazusem de vreo 4 ani buni. Si cum intre timp am imbatranit destul de tare, ma gandeam ca de "chipul" meu nu-si mai aduce aminte. Cu exceptia nasului, poate. hihihihih

-heeei, nasul asta il sti de undeva, nu?
-hahhahahaha, ma gandeam, de unde o stiu pe tipa asta...

Si-am indrugat verzi si uscate... Si-am bagat de seama ca isi operase nasul (tulai ce penibila mi-a fost propozitia mea "inteligenta" de inceput). Avusese un nas subtire dar carn, acum era aproape asa de plat ca al unui african... Nu-i statea rau, dar nici cel de dinainte nu-i statuse rau... Mie una imi plac turcoicile ca au asa nas aparte... Imi pare ca le confera o frumusete unica...

Ma gandesc asa ca fraiera: fata asta, cu toate ca avea un salar bunicel pe cand am cunoscut-o, dadea in casa ultimul banut (poate ramanea cu vreo 100 pe luna care abea-i ajungeau de tigari)... Vine dintr-o o familie destul de numeroasa si tatal intrase in pensie de boala cam devreme... maica-sa nu lucrase niciodata -cu asa familie nici nu ma mir- si ea era cea mai mare si prima care apucase in serviciu. Nu stiu daca voit sau nu, dar fata abandonase liceul pe ultima suta de metrii si de-atunci lucrase intr-una. Eu am cunoscut-o pe la 22 de ani...

Si daca dadea in casa aproape tot ce castiga, cati ani i-o fi trebuit sa puna de-oparte vreo 3-4000 de euro pentru asa o operatie... Si mai mult, cate complexe s-au strans in fata asta ani de-a randul ca a apelat la asa ceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu