vineri, 30 aprilie 2010

Despre dorul de a ne revedea dupa 11 ani de la absolvirea liceului

De anul trecut incepand ne bate gandul -rau de tot- sa ne readunam. N-am reusit la 10 ani de la absolvire, dar -la indicatia doamnei profesoare Hanusz- precis reusim la 11 ani.

Ultimele realizari in domeniu sunt ca:

- AM CAZUT DE ACORD (Zsuzanna, Ionut Iclanzan, Ghita Mates, Simona si subsamnata) CUM SA FACEM
- AM VORBIT IN SFARSIT CU FOSTUL DOMN DIRIGINTE si data de (Duminica) 5 SEPTEMBRIE a.c. e in regula si pentru dumnealui
- am dat in sfarsit de Simona, care e asa de draguta si ia legatura cu cei cu care eu n-am putut/ n-am apucat/ n-am reusit, etc. inclusiv cei de pe sate.
- am reusit sa reiau legatura cu Monica Radu, pe care am instiintat-o in sfarsit de "adunare"

Programul arata cam asa:

- fostii colegi si domnul diriginte ne adunam (cel tarziu) la ora 13 la liceu pentru ora de dirigentie. Care are placere poate veni mai devreme, eu am sa fiu acolo foarte din timp (de pe la 9 cred)) ca sa... ma bag si io in seama
- la ora 15 vin domnii profesori si servim cu totii PIZZA (din ceia buna de-ti lingi degetele)
- pe la ora 17, cei dintre noi care mai au ragaz/placerea de a mai sta de vorba ne ducem "la Tavi" sa mai stam la inca alte pahare de vorba. Se serveste bufet suedez (fiecare baga ce-i place)



Care ce face:
- domnul diriginte se ocupa de rezervat sala, atat la Tavi cat si la liceu
- Ionut Iclanzan face invitatiile si le trimite la ai mei in D-veni sau la Simo. Sau jumate-jumate
- Simona o sa imparta invitatiile colegilor care nu sunt din Dumbraveni (Saros, Hoghilag, Laslea, etc. Multumesc Simona, esti tare draguta)
- toti colegii care vor si pot sa participe sunt rugati sa confirme aceasta participare cat mai devreme la adresa mea de email, sau lui Ionut Iclanzan (nr lui de tel va fi mentionat in invitatii)
- Zsuzsanna aduce idei, baga critica constructiva (si se mira de mine ca am limbaj de birjar)
- Meli vine (sper) cu idei cum sa decoram sala unde ne intalnim. Ca ea e de meserie
- subsamnata sa crizeaza si face si desface planuri care oricum n-o sa functioneze, plus tine legatura cu toata lumea in masura posibilitatilor. Si sa ocupa de comandarea si aducerea "pizzei".


Cam asa arata lista

Balint Ionut - - nu poate veni
Brait Alina- am anuntat-o (cred) inca nici un raspuns
Candea Dan- l-am anuntat, nici un raspuns
Corlaciu Adina- vine precis
Fabian Gabriela-VINE PRECIS CU SOTUL :)
Holom Zosim-inca nu l-am anuntat
Iclanzan Ionut-VINE PRECIS+FACE INVITATIILE
Ionas Mioara-inca nu am anuntat-o
Ivan Elena-VIN CU SOTUL
Keseg Mihaela-am anuntat-o, nu stie daca poate veni
Laszlo Meli-VINE PRECIS
Lup Maria- am anuntat-o, nici un raspuns
Nedelcu Nicu-inca nu l-am anuntat
Mailat Lidia-inca nu am anuntat-o
Marcos Simona- am anuntat-o, face tot posibilul sa vina
Marcos Clau- cred ca i-o fi zis Simo
Mates Ghita- VINE PRECIS
Mezei Veronica-a anuntat-o Ela, inca nici un raspuns
Oprea Raluca (din Laslea)-inca nu am anuntat-o
Radu Monica-am anuntat-o, face tot posibilul sa ajunga
Sardi Hajni-inca nu am anuntat-o
Stancu Livia-inca nu am anuntat-o
Stoica Adriana-inca nu am anuntat-o
Tuli Clara-VINE PRECIS


Profesori (sper sa vina cu sotiile/sotii):
Traian Petri

Covaci Viorel
Hanusz Eva
Popescu Lucia
Preda Coca
Negru Despina
Stoita Dan
Tempeanu Viorel
Tempeanu Martha
Tomiuc
Morar Angela
Laslau Carmen


Mai am o vorba la sfarsit. Domnul diriginte e de parere ca oamenii nu se readuna la intrunire NU DIN LIPSA DE BANI ci cu gandul "ui' ce-am imbatranit/ ce m-am ingrasat/ ce nerealizat sunt fata de ceilalti, ce-o sa zica colegele/colegii de mine daca nu am pantofi si rochie noua, etc." Va rog mult, hai sa lasam povestile de suprafata si sa ne readunam cu drag. E vorba de viata noastra, de trecutul nostru, de un liceu si niste ani care ne-a marcat, sper, de niste domni profesori care si-au facut datoria cu respect.
Sincera va spun, de mama mi-i la fel de dor si la fel de drag, cu toate ca a imbatranit, ca are riduri, ca "s-a realizat" sau nu... poate mi-e cu atat mai draga cu cat a imbatranit mai mult. Si la fel cum mi-e dor si drag de ea, la fel mi-e drag de voi toti, fosti colegi, fosti profesori, simpatici sau antipatici, batrani sau grasi, impliniti sau divortati, veseli sau tristi... Sper ca nu v-am fost inde-ajuns de antipatica in anii liceului, ca sa fie asta un motiv sa nu ne revedem. :)

Sa ne revedem cu bine, intre timp am sa va tin la curent cu ultimele noutati/modificari in domeniu.

Va imbratiseaza cu drag -la fel de nebuna si tocilara, dar cu 15 kg si sute de fire albe in plus-

Elena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu