vineri, 9 octombrie 2015

Draga Elif




Nu ma cunosti; sunt o femeie ca si tine, cu vise, sperante, iubiri. 

Nu stiu daca si tie, dar mie imi plac groaznic de mult vechiturile, magazinele de antichitati si mobila ultra-veche. Printr-o intamplare fericita, am ajuns in posesia bijuteriilor tale. Banuiesc ca ex-ul tau te-a dat afara fara drept de apel, si in fuga cu care ti-ai impachetat valiza, ai uitat complet de ele. Si-acum, uite, el le-a gasit si le-a aruncat la gunoi, impreuna cu toti ursuletii de plus ai iubirii voastre...

Elif, ti-am curatat cu migala bijuteriile... au o lucratura foarte fina. Unul din lantisoare purta numele tau, asa am aflat cum te cheama... (Cand am stat in Stuttgart, am intalnit o alta Elif, deosebit de frumoasa. Esti si tu la fel?) Am cautat pe internet semnificatia numelui tau...

Elif = türkisch "Freund"; "die/das Gewünschte"; "schlankes, großgewachsenes Mädchen".
Elif ist auch ein Name einer Blume in den Bergen der Türkei.
Elif bedeutet zugleich reif schön, seidig und gebildet, "die Richtige", "der Anfang". 
Eigentlich hat Elif hat so viele Bedeutungen, dass man 2 Bücher damit füllen kann.


Le-am pus pe toate in vitrina, iar daca imi permiti, am sa le si port. Nu, nu ma numesc Elif, dar macar pentru cateva zile as vrea sa fiu "die Gewünschte" (cea dorita), "die Richtige" (cea potrivita)...


Sursa foto:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu