joi, 20 octombrie 2016

Inmultirea cu 3



Ioi, inmultirea cu 3 si 6. Am uitat-o!
-          Incalta-te! Si ia mizeriile alea de pe jos.
-          Copila, filtru de apa. Ca altfel nu scapati de viermisori. Hai sa-ti arat pe internet.
(Lual-ar circu de filtru si cine l-o inventat!)
-          Nu pot acuma, am de pus mancarea in gentute pe maine.
-          Moses m-o impins!
Sa spal copiii. Si sa-I ung cu ulei ca au pielea aspra de frig.
-          Ce facem acuma? Io ma plictisesc.
-          Ia si citeste.
-          Filtru de apa, auzi? Ca de cand iti povestesc si nu asculti.
-          Nu vreau cartea aia. Mai bine zi o poveste.
-          Ne faci briose?
-          Da‘ portile de fotbal cand ajung?
-          Te-am rugat sa nu cumperi porti de fotbal...
-          Briose? Briose cu ciocolata, mami!
-          O sa sara mingea in strada si-o sa fuga dupa ea…
-          Nu va jucati fotbal numai cand ii tati acasa, sa vada de voi.
-          Da’ tati cand ii acasa nu vede de noi, ca repara intr-una. Sau il ajuta pe Rudi. Invelitoare rosie mi-ai cumparat? Ca iar ma cearta doamna… Si papucii de sport ma strang…
-          Fac caca.
-          Mami, ceai cu miere.
-          Fac cacaaaaaaa.
-          Mami, vreau ceai cu miere.
-          Cacaaaaaaaaaaa.
-          Pune-o pe Jasmin pe veceu.
-          Nu, nu cu Moses, viau cu mami!
Cursul de inot. Bine ca nu i-am inscris ca nu-i pot duce. Adica as putea sa-I duc, dar nu cu picioarele astea neepilate. S-or inneca mai tarziu?
-          Am citit la stiri ca…
(Mama, unii au timp sa citeasca stirile!)
-          Te rog, hai sa sedem la masa si imi povestesti asa, mancand. Ca ne luam cu vorba si iar ne punem in pat cu copiii flamanzi.
Sa nu uit sa ma spal. Lasa-l dracului de spalat, nu sunt sosete curate pe maine. Oare unde or fi apucat, ca doar am spalat o gramada… 
-          Copiii astia cu mine is ca ingerii. Da’ cand apareti voi, nu mai asculta nimic. Uite, iar stau pe jos. Ridica-te ca-i curent.
-          Mami, doamna Schaffer zice ca pot sa fac si acordeon. E martea. Am voie? Ca si Joni face.
Papucii de fotbal spalati; ultimul meci a fost in mocirla. Sa se usuce pana joi.
-          De cand nu el dati caciuli in cap cum v-am zis, uite cum le curg mucii. Hai si vezi de masina asta de cusut ca nu-i pot face rochia lu’ maica-ta. Si sa nu uiti sa le dai tratamentul de viermisori pe stomacul gol. Ai adus apa de la izvor? Tre sa pui si o lada in pivnita, in caz ca se intampla ceva. Zice ca se pregateaste lumea de razboi. Tre sa avem rezerve, macar pe-o  saptamana.
Ioi, inmultirea cu 3 si 6. Am uitat-o!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu