vineri, 25 noiembrie 2011

Am ajuns la ruina. Inca traim.

Ada lemne de foc-scoate cenusa-nu uita cumparaturile-aduna de prin casa-mama, mi-i foame-alo? nuuu, adresa e alta-scrisori la posta-puiule, repeta dupa mine "lassen wir das Lied erschallen"- mami, imi iei covrigel?- la dracu', sa fac naibii o baie- ptiu ca-mi pierd si piucul de creier ce-l mai am... 
Trebuie sa fii dus cu pluta ca sa fii fericit?

Suntem mutati in ruina de cateva saptamani. Abea de azi avem internet si telefon fix. (Numai ca acum e vorba ca... nu-mi merge calculatorul... Poate mai dureaza 2-3 zile si scriu din nou cu regularitate). Abea astept sa sun lumea, n-am mai vorbit aproape deloc o vreme si mi s-a impaienjenit limba si tastatura...

Multumesc celor ce au avut rabdare sa astepte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu