luni, 28 noiembrie 2011

Alo, gara? Nu va suparati, imi puteti spune si mie cum ma cheama?

Caz nu puteam sa scriu primul articol (tihnit) din ruina fara sa ma plang...
Ia sa ma mai racoresc un pic si sa scriu azi despre uraganul -aspirator de energie- numit MUTAT.

Mutatul propriu-zis a durat 2x7ore (incarcat-condus-descarcat). (Impachetatul: 2-3). Despachetatul: 4 SAPTAMANI. Cert -si bine- e ca n-am pierdut nimic. (Numai ca nu mai prea stiu unde se afla unele lucruri, unul din ele fiind capul. Il gasesc si il pierd in mod regulat...hihihihihihh).

Telefon si internet: facut+semnat hartii: o ora. (Birocrati nemtii? No, ruina n-a avut niciodata tel., desi ea exista de pe la inceputul anului 1900...). Asteptatul pana sa avem internet si telefon: 6 SAPTAMANI. Pe cand am avut totul gata, calc-ul se dadea de ceasul mortii, iara telefonul cel cu ISDN nu se potrivea la noul router... Alte zile de fugareala.

Schimbat adresa si nr. de tel. la diversi furnizori/familie/cunoscuti: pana in prezent vreo 7 ore...

Zeci sau sute de ore pierdute prin magazine sa cumparam de toate, de la cuie, ciment, faianta, sobe, pana la haine pt. iarna serioasa. Cica in padurea bavareza ar fi muuuuuuuuuulta zapada. Si extrem de frig (asa, de vreo 2 degete). Plus despicat si depozitat lemn de foc (inca nu avem gaz. Uneori ma bate gandul sa anulam contractul, ca-s satula de cheltuieli. Alteori numar zilele si fac amr-ul, ca intr-o buna zi n-am sa mai fiu neagra de funingine -plus furie ca nu fac focul destul de repede dimineata). Bani, munca, "vine iarna", de parca ar veni "ice age". Si iarna nimic, ticule! Azi-maine vine Mosu' cu bicicleta, ca de sanie nu e loc...

Auzi, mai am si io o intrebare, toata lumea care are doi copii o ia razna? Copilu' mai mare, e cum e. Da' asta mai mic, sa-mi traiasca, nu alta: fac mancare, plange. Merg la toaleta, plange... Numai cand doarme nu plange, dar atunci, de obicei, dorm si eu. Moarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu