sâmbătă, 2 aprilie 2011

Io asa ceva n-am mai auzit

Bancuri din categoria “Ce vor femeile?” primite de la Ligia

Ion negociaza cu Maria conditiile casatoriei. – No, Marie, io am trei damblale peste care nu trec. Fii antena aicea:
1. Cand vin io de la munca campului si am caciula data pe stanga, iute te duci si pui de mancare ca mi-e foame de nu mai vad. Iar daca nu faci ce trebuie… dracii te-a luat !
2. Cand vin io de la munca si dau caciula pe dreapta, te duci si-mi pui niste rachie pe masa, ca am draci si vreu sa beu. Si, atentie, fa Marie…
3. Cand vin io cu voiosie si caciula data pe spate, apoi iute te duci in pat si te dezbraci pina la piele, ca ma simt bine si am chef de dragosteala cu tine.
- Bine, Ioane, accept. Am si eu o conditie, una singura. No:
1. Cand vii tu de la munca si ti se falfaie caciula pe stanga sau pe dreapta, iar eu stau in prag cu mainile in solduri, apoi iute dai caciula pe spate ca, daca nu… dracii te ia pe tine !!!
:oops:

Deci intelepciunea populara ne invata ce vor femeile. 



 
Doua prietene vorbesc:
– Ceva sex de calitate aseara?
– Nu. A fost un dezastru. Barbatu-miu a venit acasa, a mancat cina in 3 minute, s-a suit pe mine, a terminat in 4 minute si-n 2 minute sforaia… Dar tu?
– Oh, a fost incredibil… Barbatu-miu a venit acasa. M-a dus la o cina romantica. Dupa cina, ne-am plimbat o ora. Cand am ajuns acasa, el a aprins lumanari prin toata casa si am avut o ora de preludiu. Dupa preludiu, am facut sex o ora intreaga, fantastica, iar dupa aceea am stat de vorba o ora. A fost ca-n basme.

In acelasti timp sotii lor stau de vorba:
– Ceva sex de calitate aseara?
– Da, a fost excelent! Am sosit acasa, cina era pe masa, am mancat, i-am tras-o nevestei si m-am culcat… Dar tu?
– A fost oribil. Am ajuns acasa si nu aveam ce manca, fiindca se oprise curentul electric pana dimineata. De-aia a trebuit s-o duc pe nevasta-mea la restaurant, si-a fost atat de scump ca n-am mai avut bani de taxi si ne-am intors pe jos acasa, cale de-o ora. Eram atat de furios cand am ajuns, ca nu mi s-a mai sculat pentru o ora, si dup-aia nu mi-am putut da drumul o ora.
In sfarsit, cand am terminat, aveam asa niste draci, c-am adormit abia peste inca o ora!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu