joi, 21 aprilie 2011

Fara cap si fara coada

A adormit puiul (dupa o juma' de ora de hintat in brate+cusut pantalonii in acelasi timp). Il pun jos. Iute, ce sa fac prima data? Am 45 de minute pana tre' sa fug sa-l iau pe celalalt de la gradinita. OK, mancarea pt. azi e facuta, in locuita e cat de cat curat, cumparaturile-s rezolvate. Mai tre sa dau vre-un telefon urgent? Nu. Mai tre sa pun ceva la posta? Nu. Asaaaa, in sfarsit la tastatura. Tulai, epilatul! Lasa, mai amanam doua zile ca n-o fi foc... Mai, cu ce naiba sa incep?


Am vreo x post-uri neterminate (majoritatea ideilor imi vin in dus, sau la toaleta; numai acolo am creierul liber; imi fac plan cum sa scriu si ce. ies afara, NO TIME dear!), vreo n-spe-mii de articole ce le-am citit pe fuga in ultimele zile (amestecand in mancare, hintand bebele proasptat adormit ca sa nu se trezeasca, facand planuri de una si alta, vorbind la telefon...) si as lasa cu drag un comenatriu. Ah, la naiba, tema nu mai e actuala, bloggerul a scris intre timp alte zeci de articole. OK, hai inapoi la blogul meu, ce sa scriu? Aia cu scutecele de panza, aia cu alaptatul in somn, aia cu cine trage linia intre nesimtire, traditie si normalitate, aia cu nevasta vecinului un pic nebun, dar bun la suflet, care de curand s-a tuns zero cu masina? Ba nu, aia cu datul kilelor jos facand portiile mai mici. Sau nu, aia cu minciuna ca suntem stressati. Ba nu, aia cu sursele de energie ecologice, da/nu energia atomica. Ba nu...
Of, in 45 de minute n-as apuca sa termin nici una din ele... Nah, despre ce naiba sa scriiiiiiiiiiiiiiiiiu, despre ce naiba sa scriu?

Ah da, si mai am o intrebare, este careva dintre voi, cititoare de blog si mame NORMALE LA CAP, care nu-si reproseaza de mii de ori ca lasa copilul singur cand fuge la wc? Va rog mult, daca da, spune-ti-mi si mie cum naiba se face? Si (daca nu este medicament impotriva, si) la al 6-lea copil tot asa nebuna am sa raman?

Una peste alta, bebele cel mic creste mai departe papand (cu nesimtire hihihihih) o data la doua ore, indiferent ca e zi sau noapte (sa-i fac portiile mai mici ca la hunger management? hihihihh). Pompilica cel mare vine de la gradinita si nu mai vorbeste mare lucru in romana (sa vezi ce-i trag un cap in gura, de imediat re-incepe cu limba materna. haida, glumesc!). La inceput eram tare mandra, amu gata, tre sa stau cu urechile ciulite si sa-i raspund in romana, chiar daca vorbeste pe germana. Altfel SALUT origini latine, taica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu