miercuri, 23 iunie 2010

De ce iubesc eu oamenii din jur

Pentru ca cei care-si fac copiii la betie, iti dau sfat cum sa ramai insarcinata: "sa bei un pahar de vin inainte; asta te dezinhiba".

Pentru ca muierile batute in mod regulat de sotii lor, iti explica "oricum, bine ca ai divortat, nu te potriveai cu el". (ele se potrivesc cu Muhamad Ali, n-am ce zice!)

Pentru ca cei care nu pot dormi de grija cainelui propriu (saracu'), iti reproseaza "nu vezi ca-ti faci prea multe griji pentru copil? Mai lasa-l, ca nu-i de sticla sa se sparga".

Pentru ca cei care nu au asa ordine in dulap cum ai tu, de-aia nu o au ca "nu au haine ca ale tale".

Pentru ca jobul lor e al naibii de greu, si tu nu poti sa-i intelegi (cu toate ca faceti aceeasi munca, cot la cot).

Pentru ca seful lor e dat dreaq' si tu "nu pricepi ce e aia sa ai un sef nasol" (da' tot acelasi om e si seful tau).

Pentru ca "fostul" e intotdeauna ala neatent, ala ne-sensibil, ala indiferent, iar "actualul" e barbatul ideal, "imi ghiceste gandurile, imi satisface toate dorintele" (bonus: "Elena, nu-mi povestesti niciodata de relatia cu sotul tau. Esti nefericita, nu?"). Si asta de fiecare data la o distanta de maxim 5 luni.

"La calcatul fustei se incepe cu captuseala!" ti se da sa auzi NUMAI din gura celor ce, in viata lor n-au tinut un fier de calcat in mana...

Pentru ca cei care n-au dus in viata lor o relatie mai mult de un an, iti explica ce e aia RELATIE PERFECTA.

Pentru ca cei carora li se pare normal ca "viniturile" sa aiba salarii mici, iti tin prelegeri despre corectitudine, drepturile omului si "ce tendinte sociale" are politica tarii lor.

Pentru ca lumea stie deja inainte sa nasti "lasa ca vezi tu ce-o sa-i injuri pe toti pe masa de nastere", la 2 minute dupa ce ai nascut "ti-am zis eu c-o sa-ti treaca cheful de copii" si dup-aceea in mod regulat: "acuma inca te mai bucuri, lasa ca vezi tu cand ii ies dintii ce greu e", "abea cand trage totul de pe masa ai sa vezi ce dracusor ai", "o sa te tragi de par cand iti picteaza toti peretii", "o sa innebunesti cand ajunge la pubertate"...

Pentru ca ea stie mai bine decat tine cum e aia sa fi mama buna: "nu tine copilul in brate ca se face rasfatat", "nu dormi cu el in pat, pune-l in patul lui", "nu-i mai umbla in coarne", "tu nu vezi ca face ce vrea cu tine"?

... Si pentru multe, multe altele. Va iubesc, fratilor, surorilor, dragii mei. Va iubesc pe toti!

Un comentariu:

  1. romanu se pricepe la orice. da cel mai bine ne pricepem sa ne dam cu parerea atunci cand nu ne pricepem. :)

    RăspundețiȘtergere