luni, 23 mai 2011

Nu recomand: Birou de avocatura Höss, Stuttgart

Am avut demult un avocat. Buuuuuuuuun. Stia tot, ce prezicea intocmai se intampla. Numai ca era batran. Batraaaaaaaan. Si a intrat in pensie. Asa ca am cautat un altul. Ca de anul trecut din iunie i-am platit unuia ceva marfa si a uitat sa o livreze pana in ziua de azi. Nu, nu de multi bani. Nu pe dracu. Deci fug la alt avocat.

Ianuarie 2011
Sun. Primesc programare urgent sa vorbesc cu avocatul. Ii explic problema. Cadem de acord in privinta strategiei pe care are s-o foloseasca. Intreb cat ma costa. Zice ca NIMIC. Ca tot ce e de platit o sa plateasca cel care ne-a pagubit. Ba, ceva nu-i in regula. Cum dracu' sa nu platesti nimic la avocat? Da' daca asa zice el...

Sfarsit de Ianuarie 2011
Imi vine factura de platit 900 de euro. Sun sa cer explicatii. Avocatul "e foarte ocupat". Secretara lui zice ca noi sa platim factura ca banii ni-i scoatem la proces. Achit factura in 29, la fata locului, adica la ei in birou. Imi pare ca secretara lui ia droguri, ca se uita la mine ca prin sticla.

Februarie 2011
Primesc scrisoare ce-mi zice ca n-am platit factura. Plus alte acte de semnat. Semnez, sun. Doamna, am platit in 29 in birou. Am aici chitanta. Ah, ma scuzati, cei de la contabilitate au facut o greseala.


Sfarsit de Februarie 2011
Sun. Vreau sa vb. cu avocatul. Avocatul "e foarte ocupat". Secretara lui zice ca nu sunt noutati. Si cand o sa fie, ne scrie un mail.



Martie 2011
Sun. Vreau sa vb. cu avocatul. Avocatul "e foarte ocupat". Secretara lui zice ca nu sunt noutati. Si cand o sa fie, ne scrie un mail. Ok, hai sa mai am si io rabdare, ca oameni suntem.

Sfarsit de Martie 2011
Sun. Vreau sa vb. cu avocatul. Avocatul "e foarte ocupat". Secretara lui zice ca nu sunt noutati. Si cand o sa fie, ne scrie un mail. Apropos, aveti o factura neplatita. Doamna, am platit in 29 in birou. Am aici chitanta. Ah, ma scuzati, cei de la contabilitate au facut o greseala.

5 April 2011
Sun. Vreau sa vb. cu avocatul. Avocatul "e foarte ocupat". Secretara lui zice ca nu sunt noutati. Si cand o sa fie, ne scrie un mail. Apropos, aveti o factura neplatita. Doamna, am platit in 29 in birou. Am aici chitanta. Ah, ma scuzati, cei de la contabilitate au facut o greseala. Multi prosti pe lumea asta...

12 April 2011
Sun. Vreau sa vb. cu avocatul. Avocatul "e foarte ocupat". Secretara lui zice ca nu sunt noutati. Si cand o sa fie, ne scrie un mail. Apropos, aveti o factura neplatita. Doamna, ESTI NEBUNA? Am platit in 29 in birou. Am aici chitanta. Ah, ma scuzati, cei de la contabilitate au facut o greseala si n-au trecut factura in bilant.

22 April 2011
Sun. Vreau sa vb. cu avocatul. Avocatul "e foarte ocupat". Secretara lui zice ca nu sunt noutati vai, chiar acum are domnul Höss dosarul pe masa. Si cand o sa fie chemarea in judecata gata scrisa si trimisa, ne scrie ea un mail. Tulai ca sunt sperante. Bine ca mi-a trecut prin cap sa-i pistonez telefonic, altfel nu se apucau de nimic.

30 April 2011
Sun. Vreau sa vb. cu avocatul. Avocatul "e foarte ocupat" are niste cazuri mai urgente (decat al nostru) de rezolvat. Secretara lui zice ca nu sunt noutati. Si cand o sa fie, ne scrie un mail. Apropos, aveti o factura neplatita. Doamna, ESTI CRETINA? Am platit in 29 in birou. Ah, ma scuzati, cei de la contabilitate au facut o greseala.
Auzi doamna, ce puii mei, ma iei de tampita? De cand dracu ii sta dosarul ala pe masa? Si cat mai dureaza pana scrie cu manuta chemarea in judecata? Vai, pai stiti, asa o chemare in judecata e greu de scris. Al dracului, zic. Greu o fi sa pui 10 propozitii la un loc. Auzi doamna, vrei sa caut IO in internet LEGEA in baza caruia cel care m-a inselat a comis o infractiune? Sau daca e asa de ocupat, spune-i sa ma sune si sa-mi dicteze. Ca bat io la tastatura, ii trimit scrisoarea s-o semneze si-o pun IO la posta. Ce puii mei imi ziceti mie ca E GREU SA SCRI O CHEMARE IN JUDECATA. Vai, pai stiti, de fapt aveti dreptate, nici nu e asa de greu. OK, am sa-i transimt domnului avocat.

5 Mai
Sun. Doamna, cat mai astept? Secretara lui zice ca nu sunt noutati. Si cand o sa fie, ne scrie un mail. Stiti, zilele astea domnul avocat a avut foarte multe pe cap...

20 Mai
Noutati sunt? Nu. Auzi madam, fa-mi programare la sefu' sa vorbesc cu el. Vreau banii inapoi -ok, sa-si tina cat crede pentru serviciile de pana acuma si sa-mi dea diferenta. Si sa-mi dai actele in original inapoi. Vai de mineeeeeeeee, stati sa vorbesc cu seful. piiiiiiiiii piiiiiiiiii piiiiiiiiiiiiiii Auziti, sefu' zice ca scrisoarea de chemare in instanta e deja dictata, mai trebe numai trimisa. Poate va mai razganditi, ca nu se merita sa lasati totul balta chiar  acuma... Apropos aveti o factura neplatita...


 Mai oameni buni, am rabdare, am intelegere, am bun simt. Am si limita... (Da' io asa nesimtire crasa mai vedeam numai pe vremea lui Ceausescu; stateam la coada 5 ore si se termina painea in fata mea). Da' pentru prima data in ultimii cam multisori ani, mi-a venit sa injur ca un birjar. M-am inrosit, m-am blocat, mi s-a facut rosu in fata ochilor. Femeie, nu ma enervez ca ma iei de fraiera. Ma enervez ca ma iei de fraiera PE BANII MEI.
Si spune-i lu' domnu' sa-si frece scrisoarea dictata, da? Saptamana viitoare vreau programare sa vorbesc personal cu el. Bine doamna, bine. Da' ce tipati asa? Parca eu is vinovata...

Ceapa ta de tampita aroganta, sti sa vorbesti si tu pe gura, hai? Ca pana acum 2 minute vorbeai numai pe nas...

Mama, ce m-am racorit!

Un comentariu: