marți, 21 decembrie 2010

Retrospectiva: .......ultimii 30 de ani..........

Topul celor mai dificile incercari
Locul 1: examenul de dinamica fluidelor (picat in repetate randuri)
Locul 2: carnetul de soferi (inghetam de frica de cate ori trebuia sa merg la orele de conducere -pentru ca mi-am dat seama cat de usor poti omori cand esti la volan- pana o fosta colega, Moni, m-a trezit cu ideea "la volan trebuie sa fii barbat!")
Locul 3: nasterea (urli, sufli si impingi, da' se merita)


Topul celor mai mari realizari

Locul 1: din carti scrise de fosti puscariasi, am invatat ca libertatea nu poate fi ingradita de peretii unei celule. Asa a inceput fericirea.
Locul 2: am invatat sa tac naibii din gura. Dar inca nu tac asa mult cat mi-as dori...
Locul 3: am reinceput sa gasesc si sa citesc carti interesante. (Intr-un timp am crezut ca n-o sa mai citesc niciodata; toate cartile mi se pareau la fel...)
Locul 4: "de n-ar păzi Domnul cetatea, în zadar ar priveghea cel ce o păzeşte"
Locul 5: suntem tot timpul manipulati. Si-i manipulam pe cei din jur tot timpul, indiferent daca ne dam sau nu seama. Si cand ne dam seama ca manipulam cu succes, sa nu exageram in detrimentul celorlalti.

Cel mai frumos compliment pe care l-am primit vre-o data
Locul 1: odata mi s-a spus (referitor la Pompi) "se vede ca acest copil este nascut din dragoste!"
Locul 2: "mama departamentului" (nu, nu eram mama: eram studenta si aveam grija de toti studentii)


Cel mai cald moment din viata:

Locul ZERO: fiecare zi. Mi-s fericita rau, ce mai!
Locul 1: nasterea
Locul 2: aveam 8 ani si tata m-a luat de la spital cu forta, cu toate ca nu mi se vindecase hepatita si nici nu erau sperante sa se vindece.

Inventia mileniului:
Locul 1: concediul medical
Locul 2: zacusca
Locul 3: ochelarii


Ce cred eu ca este porcaria mileniului:

LOCUL ZERO: ca oamenii nu sunt egali. (Nici in fata legii, nici in fata societatii, nicaieri) Si ca asta ni se pare normal, atata vreme cat este in favoarea noastra.
Locul 1: ca sunetm intoleranti (cu neputintele celor batrani, cu slabiciunile/atitudinea celuilat sex, cu alte religii sau culturi, sau mentalitati decat ale noastre, etc.)
Locul 2: ca suntem prea toleranti (cu noi insine, cu hotia, cu minciuna, cu sclavagismul modern)
Locul 3: ca avem masina de spalat haine/vase in loc de covata, aspirator in loc de matura, pampers in loc de scutece de panza, etc., toate astea ca sa economisim timp. Si la urma ne plictisim de moarte.

Cea mai slaba carte ce mi-a cazut in mana
Locul 1: Zwischen Stillettos und Schlabberlatz
Locul 2: Alchimistul
Locul 3: Enigma Otiliei
Locul 4: Proud and Prejudice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu