luni, 5 iulie 2010

Doina de jale. Editie revizuita


Foaie verde, ceapa ciorii, unde-s, Doamne, dictatorii?
Unde-s cei ce-au facut vant, sonde, aur si pamant?

Foaie verde, corn de taur, unde-i epoca de aur?
cand tov. primarel de sat, n-avea nici bacaloriat...
(las' ca au azi toti faculta, si o frunte maaare, culta
masterat si MBA, facute pe sub tejghea)

Aveam scoli, aveam si munca... ce e drept, nu era sunca
Nici carnati langa tejghele, ca si-atunci erau lichele
D-apai nu chiar ca acum. Doamne Sfinte, Doamne bun,
Incotro?

Foaie verde de cutremuri, bine ne mergea pe vremuri...


Fura astia azi ca-n codru.
La sfarist mai vine-o criza
si-un discurs maaare si sobru.
Alt mandat, o alta criza miza
Pana cand?


Foaie verde, pergament, ma visai in parlament
ca urlam (ca prostu'n targ) cu-argumente si cu sarg
sa trezesc prostii la viata. Si m-au scos afar': "Paiata!"
M-am facut -ca de-obicei- toata apa si mujdei.
Tot degeaba!

Si-oi concluziona din greu: sa traiesti, Domnu' Baseu!



PS: Foaie verde, rasarit, bine m-am mai racorit!
Mi-am mai scos si eu de la inima, ca plezneam de nervi...


poza: ascociatiabucuresti.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu