duminică, 26 aprilie 2015

Trezeste-te!

Suna ceasul la 5. Bebe s-a trezit azi-noapte de trei ori... As mai dormi pana la 9, amu-i musai sa ma trezesc.

N-apuc niciodata sa fac cate trebuiesc facute dimineata... Lunea imi permit inclusiv un dus. Vinerea ma bucur daca am apucat sa ma spal pe dinti...

Trezeste-te! Trezeste-te! Copiii buimaci ar vrea si ei sa mai doarma. Nu, nu pana la 9, dar macar pana la 7...
Ne imbracam, mancam (daca?!), vorbim intre noi. Imbraca-te o data! Mama lui de papuc inca... Unde-i painea? Mere mi-ai pus? Taci din gura ca-mi uit ce mai trebuia sa fac... Mi-ai semnat hartia? iar ma cearta doamna...

La 7 punct i-am aruncat la gradinita. Unul din ei plange, altul e bucuros. Nu mai plange, Magi, haide cu doamna, mami tre sa mearga la servici! Cine dracu a inventat serviciul?!

Conduc si plang. N-am gasit inca o varianta mai buna, asa ca tre sa merg inainte. Uneori am norocul sa ascult cate o melodie frumoasa la radio si-atunci plang si mai tare...

Din cand in cand, oameni imi fac cu mana sa opresc. Ei, dac-or fi criminali, asta e! Buna dimineata, suflet frumos. Multumesc ca te-ai oprit sa ma iei... lumea se uita la mine ca la urs. Lasa ca nu-i chiar asa. Uite, azi e soare. Daca ploua afara, te lua cineva inaintea mea. Nu, cand ploua nu ma ia nimeni (zambeste si vad ca are un dinte lipsa in fata). Ca le murdaresc masina. Imi vine sa pun frana si sa-mi dau cu capul de volan: chiar aici am ajuns cu egoismul?  Unde sa te duc? Unde mergi? Lasa, zi unde mergi ca te duc... La revedere si sa nu uiti: zambeste!

Ajung la serviciu 10 minute mai tarziu decat de obicei. Si ca sa nu dau de banuit am sa stau 30 de minute in plus. Mie mi s-a dat o sansa, nu-mi permit sa-mi bat joc de ea. La dracu cu sansele, unde mi-s copiii? Si cand o sa-i vad din nou? O sa planga tot asa si maine?

Trezeste-te, Elena, e ora 5 dimineata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu