marți, 3 iunie 2014

Cat de tare prostim pe zi ce trece...

Bine v-am regasit, sunt din nou acasa, visand la cai verzi pe pereti si berze albe :)
 cu bebelusi in cioc...

Asa, amu sa trecem la lucruri serioase, despre care sper sa apuc sa scriu frumos si regulat...

Potrivit unui studiu din 1980 (Buechele, Hindelang: Die Sprache und wir), pe vremea aia, in casele Germaniei de vest exitau in medie 186 de carti, dintre care cam 20 carti pentru copii, cam 80 de romane/ beletristica si restu' carti cu tematica gen "carte de bucate",  "gradinarit", "pune tapete singur", "fiecare bebelus invata sa doarma", "alimentatia gravidei" etc..

N-ma incercat sa caut pe net o statistica actuala (nu cred ca e mare diferenta intre Europa de vest si cea de est...) pentru ca mi-e frica. Inafara de texte date cu "share" pe facebook, cred ca majoritatea dintre noi NU CITESTE NIMIC. Eu numai asa imi pot explica nivelul de tampenie la care am ajuns. Exemple clasice:
- n-am ce manca da' mi-am luat masina in leasing
- sunt supraponderala, in loc sa pap salata si sa ma misc, ma duc regulat la coafor si-mi lungesc frumusel unghiile
- traiesc de azi pe maine, dar am cel mai modern telefon/ tableta/ plasma/ laptop si oricat de lipit as fi, inca visez la electronice noi, zilnic :)

Va pup cu drag si dor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu