joi, 22 iulie 2010

Intrunirea de 11 ani... back to you, teenage

Daca scriu ca de cateva luni incoace am intr-una cosmaruri legate de "neorganizarea" intrunirii, o sa ziceti ca asa-mi trebe: "daca tie iti place musai sa fii stresata, treaba ta. Lumea o sa vina si o sa fie bine, nu-ti face griji"... Sau o sa ziceti: "nu te mai lupta ca si asa n-o sa vin". Sau "oricum o sa dam din nas si o sa comentam ca nu ai organizat calumea, ca mancarea nu e destul de buna/multa/apetisanta..." Cu riscul de a organiza o petrecere nu neaparat de 5 stele, dau mai departe in caii care (inca mai) trag. De data asta in Ionut Iclanzan.

De cateva sapt. il bat la cap "cand is gata invitatiile" de cred ca omu' face alergie cand ma vede pe messenger. Multumesc, Ionut, ca nu te-au lasat nervii! Am inteles azi ca invitatiile sunt gata tiparite si puse in plicuri. Zilele astea le pune la posta si ajung la mamica-mea in Dumbraveni.

Am sa ajung acasa cu 2-3 zile mai repede decat am planuit initial, asa ca sper sa aranjez totul la fata locului. Si sper ca lumea sa vina si sa ne simtim bine...

Cam astea sunt vestile. Am vrut sa va scriu, sa nu credeti ca am uitat de intrunire sau nu se mai ocupa nimeni de nimic. Sa va scriu ca sunt stresata, ca am emotii si ca... va tin la curent.

Astept sa va ajunga invitatiile acasa si sa aflu, macar pe ultima suta de metrii, care din voi o sa veniti....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu